Media Affairs is een initiatief van televisiejournalist Peter Tetteroo. Alle trainers van Media Affairs hebben en schat aan ervaring, zijn zeer geëngageerd en streven naar zuivere omgangsvormen tussen media en maatschappelijk veld.
Peter Tetteroo is een Nederlandse televisiejournalist en filmmaker. Hij werkt onder meer voor Brandpunt, Netwerk, Profiel en EénVandaag. Als filmmaker kreeg hij een Emmy Award voor de documentaire Welcome to North Korea. Hij regisseert televisiereportages en documentaires, en maakt films voor overheden en bedrijfsleven.
In het kielzog van kunstdetctive Arthur Brand filmt hij zoekacties naar gestolen kunst in De Kunstdetective. Daarnaast is hij documentairemaker voor Nederlandse en buitenlandse omroepen. Zijn werk kenmerkt zich door een niet te temperen engagement.
Daarnaast geeft hij al twintig jaar mediatrainingen en treedt op als dagvoorzitter.
Frank du Mosch kent de dynamiek van het mediaveld als geen ander. Ooit begonnen als presentator van het Jeugdjournaal, later Netwerk en radioprogramma’s op Radio 1 (Stand.cafe, Stand.nl) en Radio2 (Cappuccino). Frank is een ervaren trainer en heeft met The Broadcaster een studio in Hilversum met de modernste 3D-faciliteiten.
Frank is oprichter van Locali, de app voor burgerparticipatie.
Drs. Mascha Gelauf is mediatrainer en communicatiestrateeg met een schat aan ervaring. Met een achtergrond onder andere als woordvoerder bij de Koninklijke Marechaussee, de Nationale Politie en het Openbaar Ministere enerzijds, en Artsen zonder Grenzen, Basalt en RVO anderzijds is zij thuis in zeer diverse geledingen van het maatschappelijk veld.
Media Affairs werkt samen met strateeg Arjen Roek. Arjen is een ervaren management consultant en strateeg. Hij houdt van stevige uitdagingen met een hoge sense of urgency. Kenmerkend voor Arjen is zijn authenticiteit en doorzettingsvermogen. Hij ondersteunt besturen en directies van (semi-) publieke en private organisaties bij wezenlijke vraagstukken. In zijn multidisciplinaire aanpak combineert Arjen zijn inhoudelijke kennis en brede blik met een goed gevoel voor mensen en belangen. Inhoud, proces én context vormen zijn vertrekpunt om in verrassend korte tijd te komen tot een heldere visie en een effectieve strategie